CRM

CRM predstavlja skup alata za upravljanje poslovanjem i odnosima sa klijentima koji omogućava povezanost klijenta sa svim procesima koji se vode (ponuda, narudžbina, ugovor, praćenje) čine ga strategija, marketing i inf tehnologije.

Sastoji se iz:operativnog, analitičkog i kolaborativnog sistema.


Prednosti primene CRM sistema ogledaju se kroz:

  • Unapređenje odnosa sa klijentom, sticanje njegovog poverenja i izgradnja stabilne, dugoročne saradnje.
  • Smanjivanje potrebe za zaposlenima koji se bave sinhronizacijom informacija o klijentu, kao i rasterećivanje svih članova tima od dodatnih aktivnosti i povećanje njihove produktivnosti u poslu koji obavljaju.
  • Lakše predviđanje potreba klijenta i mogućnost da mu se na vreme ispune zahtevi u budućnosti.
  • Predviđanje količine proizvoda potrebnih na lageru, te i lakšu komunikaciju i dogovor sa dobavljačima.
  • Jednostavnije planiranje i jasniju strategiju svih budućih projekata, kampanja i ugovora koji će se nuditi klijentu.











No comments:

Post a Comment

Elektronsko poslovanje

Obrađivane teme: Elektronsko poslovanje Modeli e-poslovanja E-uprava Digitalna ekonomija EDI GIS Mobilno poslovanje CRM Telekomunikacioni ka...